Το φυσιοθεραπευτικό κέντρο Biokinesis δραστηριοποιείται στον χώρο της φυσικής αποκατάστασης των παθήσεων του μυοσκελετικού συστήματος από το 1998. Απο το 2015 το κέντρο λειτουργεί πλέον στον νέο του χώρο στην περιοχή του Χολαργού αναπτυγμένο σε έναν χώρο 200 τμ. Ο χώρος αυτός περιλαμβάνει σύγχρονο εξοπλισμό φυσικοθεραπείας καθώς και πλήρως αναπτυγμένο γυμναστήριο.

Είμαστε μια ομάδα φυσιοθεραπευτών με υψηλή εκπαίδευση γύρω απο τα σύνθετο πρόβλημα που αποτελεί ο μυοσκελετικός πόνος. Έχοντας πλήρη συνείδηση της ψυχολογικής και σωματικής συνιστώσας του μυοσκελετικού πόνου προσπαθούμε να προσεγγίσουμε συνολικά τον ασθενή.

Ενημερωνόμαστε συνεχώς γύρω απο τις σύγχρονες εξελίξεις προσπαθώντας να προσφέρουμε τον συνδυασμό προσεγγίσεων που είναι σήμερα απαραίτητοι  σε σύνθετα προβλήματα όπως τα προβλήματα της άρθρωσης του ώμου και του γόνατος καθώς και της εμμένουσας οσφυαλγίας και αυχεναλγίας.

pain_map Ασχολούμαστε ιδιαίτερα με την αποκατάσταση ασθενών μετα από αρθοσκοπική ή ανοιχτή χειρουργική ώμου και γόνατος, με αθλητικές κακώσεις καθώς και με τον πόνο που προέρχεται από την σπονδυλική στήλη. Ο μυοσκελετικός πόνος είναι συνήθως αποτέλεσμα χρόνιας η οξείας κάκωσης. Εάν έρχεται σαν αποτέλεσμα τραυματισμού η διάγνωση είναι σχετικά εύκολη, συνήθως όμως τα αίτια δεν είναι φανερά και η διάγνωση είναι δύσκολη απαιτώντας συνδυασμό κλινικών και απεικονιστικών μεθόδων.

Mckenzie MethodΟ θεραπευτικός μας στόχος είναι η απαλλαγή του ασθενούς μας απο τον πόνο και η εκπαίδευση του στην αποφυγή των καταστάσεων εκείνων που δημιουργούν το πρόβλημα. Το βέλτιστο αποτέλεσμα επιτυγχάνεται συνδυάζοντας μηχανήματα και ειδικές τεχνικές φυσιοθεραπεία όπως η τεχνική Mckenzie.

Σε ιδιαίτερες περιπτώσεις που απαιτείται πρόσθετη ειδική ιατρική υποστήριξη κατευθύνουμε τους ασθενείς μας προς ειδικούς ιατρούς όπως Νευροχειρουργούς, Ορθοπεδικούς και Επεμβατικούς Νευροακτινολόγους.

Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να προσφέρουμε το σύνολο των υπηρεσιών που διαθέτει η μοντέρνα φυσικοθεραπεία ανανεώνοντας τον εξοπλισμό και τις γνώσεις μας όσο συχνότερα μας επιτρέπεται.

Το κέντρο λειτουργεί από τις 8:30 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ, χωρίς διακοπή.